Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΦΩΝΗ ....



Χρώματα

Στίχοι: Πορτοκάλογλου Νίκος
Μουσική: Τσαλιγοπούλου Ελένη
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Τσαλιγοπούλου


Μίλα μου φωνή ξεχασμένη
μίλα μου εσύ
Μίλα μου μη με κοιτάς σαν ξένη
μίλα μου φωνή

Δείξε μου τον κόσμο που έχω χάσει
δείξε μου εσύ
Δείξε μου βουνά νερά και δάση
μίλα μου φωνή

Άνοιξε ψυχή μου κλειδωμένη
άνοιξε
Χόρεψε νεράιδα μεθυσμένη
χόρεψε

Δώσε μου φιλί για να ξυπνήσω
δώσε μου εσύ
Δώσε μου τα χρώματα μου πίσω
μίλα μου φωνή

Χρώματα απ' τη βροχή πλυμένα
χρώματα
Ονόματα πρόσωπα φωτισμένα
χρώματα

Μίλα μου φωνή, φωνή μου ξεχασμένη
Μίλα μου φωνή
Μίλα μου εσύ μη με κοιτάς σαν ξένη
Μίλα μου φωνή
Δώσε μου φιλί, φιλί για να ξυπνήσω
Δώσε μου εσύ τα χρώματα μου πίσω
Μίλα μου φωνή, μίλα μου φωνή

Άνοιξε ψυχή μου κλειδωμένη
άνοιξε
Χόρεψε νεράιδα μεθυσμένη
χόρεψε

Δεν υπάρχουν σχόλια: