Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΘΑΛΑΣΣΑ

http://www.youtube.com/watch?v=Tga3Mnp1oGE


Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μίλβα

Παράμ παράμ παράμ γυρνάω χορεύω
στην άμμο του χειμώνα με τα φύκια
τη θάλασσα που αρρώστησε γιατρεύω
και κάνω με τα αστέρια σκουλαρίκια

Παράμ παράμ παράμ παραμονεύει
στο πέλαγος του χρόνου το καράβι
μια άγκυρα η ζωή μου ζητιανεύει
το βάθος του έρωτα της να συλλάβει

Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' τη νησί
του ανέμου αγρίμι

Θάλασσα μάνα αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' τη νησί
του ανέμου αγρίμι

Παράμ παράμ παράμ παραμυθένιο
ναυάγιο μες τα σύννεφα η σελήνη
κορμί του Ποσειδώνα σιδερένιο
ποιο πέτρινο μουσείο θα σε κλείνει

Θάλασσα μάνα, αρμύρα μου εσύ
γαλάζια μοίρα
για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
θάλασσα μνήμη μαύρο μου ασήμι
πάρ' την καρδιά μου και κάν' τη νησί
του ανέμου αγρίμι

2 σχόλια:

Σταματόπουλος Γιάννης είπε...

πάντα βρίσκεις να γάψεις κάτι που να με εκφράζει, νάσαι καλά , και καλή χρονιά .
Γιάννης

alkioni είπε...

Ευχαριστώ! Είναι σημαντικό αυτό που εκφράζει έναν ν' απλώνει νήμα και να ενώνει διαθέσεις, επιθυμίες, θύμισες .... κάποιων ακόμα ....